Značka Xiaomi je v našich končinách známa najmä pre svoje dostupné smartfóny, ktoré vynikajú pomerom cena / výkon. Posledné dva vlajkové rady – Mi 11 a Xiaomi 12, už nemali tak nízke ceny, na ktoré sme boli zvyknutí. Prečo technologický gigant pristúpil k týmto krokom sa dozvieš v tomto článku.
„Boj na život a na smrť“
CEO spoločnosti Xiaomi, Lei Jun, na platforme Weibo informoval, že najvyšší predstavitelia Xiaomi diskutovali o stratégii, ktorej sa bude značka nasledujúce roky držať. Výsledok diskusii je jasný, zameranie sa na prémiovú triedu je najlepšou cestou pre rast spoločnosti.
Práve výrobou prémiových zariadení s najlepším hardvérom na trhu sa chce spoločnosť vyrovnať americkému gigantovi Apple. Okrem toho čínsky gigant chce poraziť Apple v množstve predaných smartfónov.
Po odchode značky Huawei z amerického trhu a jej páde vidí čínska spoločnosť dieru na trhu, ktorú plánuje rýchlo vyplniť. Xiaomi chce naliať 100 miliárd čínskych juanov (13,9 mld eur) do vývoja prémiových smartfónov v priebehu piatich rokov.
Jednotka na trhu
Nie je tajomstvom, že práve americký Apple spolu s juhokórejským Samsungom majú najväčšie podiely v predaných smartfónoch. CEO Xiaomi má však ambíciu byť jednotkou v predaji smartfónov na domácom ako aj globálnom trhu do troch rokov.
Môžeme sa teda tešiť na ešte lepšie vlajkové lode v podaní čínskeho giganta s tým najlepším hardvérom, ktorý na trhu nájdeme. Kvalitné a cenovo dostupné smartfóny budú stále v predaji vďaka partnerským značkám Redmi a POCO, ktoré stále produkujú smartfóny so skvelým pomerom cena / výkon.
Kúpiš si radšej nadupanú vlajku s brutálnymi parametrami od Xiaomi alebo uprednostníš kvalitnú strednú triedu od Redmi / POCO? So svojím výberom sa môžeš podeliť dole v diskusii pod článkom.
Všetky aktuálne novinky nielen zo sveta smartfónov nájdeš na našom technologickom portáli Digital News, na našej facebookovej stránke alebo aj na našom Instagrame (nezabudni nám dať follow ).